Veermiku remont

Iga auto vajab veermiku diagnostikat pärast ekspertide poolt määratud läbisõitu või juhul, kui omanik kaebab, et auto ei liigu nagu vaja. Üpris sage veermiku kontroll on vajalik mitte seetõttu, et kõik tahavad saada töö eest rohkem raha, vaid sellepärast, et veermik ühendab teed, auto keret ja Teid ning see osa autost talub tohutut koormust ning selle detailid ja ühendused kuluvad enim. Just seepärast soovitame käia kontrollis iga 10000-15000 kilomeetri järel või vähemalt kord aastas.

Eesti euroopalikke teesid peetakse kvaliteetseteks, kuid see ei tähenda, et auto teenib Teid igavesti ka ilma remondi ja diagnostikata, sest teisejärgulistel teedel, mida mööda sõitmisest ei pääse, on küllaga puudusi. Loetleme allpool peamised probleemid, mille puhul peaksite kiiremas korras teenindust külastama.

• Ebaharilik müra või kolksud sõidu ajal
• Auto kaldub siledal teel sirgjoonelisest trajektoorist kõrvale
• Rooliratta lõtk
• Korpus vajub pööretel kreeni
• Ja ebastabiilne käitumine suurtel kiirustel
Loomulikult ei saa me nimetada kõiki võimalikke probleeme, sest neid on väga palju.

Veermiku diagnostikas määratakse kindlaks sõmede ja detailide mehaanilised defektid, rooliotsade, šarniiride ja rattalaagrite kulumine, piduriklotside ja –ketsate kulumine ning otse loomulikult pidurdussüsteemi seisund.